HERNING POLITIHUNDEFORENING
FORSIDE
Fra de gamle gemmerINTERN

Herning PH. forsidetegninger

For lidt tid siden dukkede mand op hos Susanne Carlsen i privaten med materiale, som han tænkte, at vi i Herning Politihundeforening havde interesse i at få.
Tidligere udgav Herning PH. jo medlemsblad til sine medlemmer. Disse blev muntert og nydeligt illustreret af Emmy Christensen, der sad i bestyrelsen i 1980'erne.
Det var også Emmy Christensen, der tegnede det tidlligere logo, som ses hænge i klubhuset. Og lige lidt at nørde i her om blodhunde.
Herunder er forsideillustrationer fra op gennem 80'erne, så jo længe siden.
Klik på billederne for originalstørrelse.

Veludrustet vagthund Du kan bare komme an Fremad spring for fanden Gennemtrængende kærlighed

Særdeles begavet hund Når modsætninger mødes Morgengymnastik på højt plan Mit fantastiske hundeliv

I regn og slud skal hunden ud En hundetransporter på århusiansk Når en hund ska', så ska' den Det jul, jeg er cool